Tu știi să îți pui Sistemul de Marketing și Vânzare pe PILOT AUTOMAT? Partea I

I. Ce este?

În funcție de specificul afacerii tale, putem vorbi zile întregi despre acest subiect, dar scopul acestui articol este doar de a-ți arăta ce este posibil din punctul de vedere al automatizării în afacerea ta.

În primul rând avem Soluții de AUTOMATIZARE a MARKETINGULUI:

Automatizarea în Marketing se referă, în principiu, la platforme software și tehnologii gândite și proiectate pentru departamentele de marketing și firme pentru a eficientiza marketarea pe canale multiple online, cum ar fi email, social media, website-uri, advertising etc., și a automatiza activitățile și task-urile repetitive.

Soluțiile de Marketing Automation ajută marketerii să ”hrănească” prospecții

marketing

cu un conținut de valoare ridicată și personalizat, care va ajuta la convertirea mai ușoară a prospecților în clienți și transformarea clienților în clienți încântați și foarte mulțumiți.

Apoi avem Soluții de AUTOMATIZARE a VÂNZĂRILOR (CRM/SFA):

Sales Force Automation este o tehnică de utilizare a software-ului pentru a automatiza sarcinile departamentului de vânzare sau ale vânzătorilor, inclusiv procesarea comenzilor, managementul contactelor și al prospecților, schimbul de informații, monitorizare și control, urmărirea comenzilor, managementul clienților, prognoza vânzări și analize și, nu în ultimul rând, evaluarea performanței vânzătorilor.

II. De ce îți trebuie?

Pasul #1 MARKETING AUTOMATION

Avem aici un raport în care sunt prezentate care sunt cam cele mai utilizate modalități de automatizare a marketingului.

marketing

După cum vezi, automatizarea marketingului se folosește cel mai des în partea de email-uri, în partea de creare de campanii pe internet, de website-uri, de management al listelor de prospecți, de clienți, raportare, analize de conținut și pe web șamd.

Dacă îți dai seama cât de importante sunt aceste lucruri pentru afacera ta, o soluție de automatizare a marketingului ți le dă la pachet.

Pasul #2 SALES AUTOMATION/CRM (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT)

În ceea ce privește partea de automatizare a vânzărilor, iată de ce îți trebuie:

  1. Contact Management
  2. Managementul Oportunităților
  3. Prospect Management
  4. Rapoarte
  5. Mobile Sales
  6. Previzionare Vânzări
  7. Colaborare în Procesul de Vânzare
  8. Integrare cu Email-ul
  9. Workflow și Aprobări
  10. Managementul Teritoriului
  11. Rapoarte de Vânzări
  12. Sincronizări și Sharing
  13. Performanța și Managementul Vânzărilor
  14. Managementul Parteneriatelor

O soluție de sales management îți oferă toate acestea, chiar și mai mult.

...Continuarea în Partea a II-a.

Pentru mai multe informații despre sistemul de marketing, sistemul de vânzare și sisteme în afaceri în general, îți recomand să parcurgi "Cum să-ți Construiești o Afacere Durabilă și Profitabilă prin Sistematizare și Automatizare", curs în variantă DVD disponibil aici.

Te salut! Mult succes în afaceri!

 

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici