Triunghiul Încrederii

Este vorba despre un triunghi pe care îl poți folosi atât online, cât și offline coroborat cu online.

Poți trimite un mesaj, indiferent că mesajul respectiv este trimis face to face, printr-un email sau sms, telefonic sau pe blog.

Blogurile, în principiu, nu sunt făcute pentru a vinde ceva, însă pot câștiga pe partea de afiliere prin educarea vizitatorilor.

Accentul în bloguri este pe conținutul de valoare continuu.

Ideea este că trimit acel mesaj omului căruia îi spun că am făcut pe blogul meu un video despre ceva (content de valoare) și îl trimit să vadă asta.

Triunghiul Încrederii

De exemplu, faci un video despre cum să faci clătite.

Le spui la început că majoritatea oamenilor folosesc o tigaie nepotrivită pentru asta, dar că o să vorbești mai târziu despre acest aspect.

Ce am făcut acum a fost să-ți atrag atenția asupra unei probleme, am pus o sămânță acolo.

Această tehnică se numește Solution Solution Problem Solution și mă ajută să te mențin interesat de tema în discuție.

Acest video, contentul de valoare, creează încredere pentru că tu îi dai 90 % valoare și doar 10 % mesaj de vânzare (spui de unde ai luat tigăile, de exemplu).

Sau poți să nu le spui, dar să le menționezi că dacă au întrebări pot să ți le adreseze pe blog.

Și atunci sigur unii vor vrea să știe de unde ai luat tigaia.

Pentru mai multe tehnici de marketing și vânzare, poți urmări cursul Formula Avansată de Marketing Strategic și Planificare Strategică în Afaceri.

Te salut! Mult succes în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici