Protecția Clientului și Eliminarea Riscului

Este un alt element extrem de important din Formula Avansată de Marketing Strategic și Planificare Strategică în Afaceri și pe care îți recomand să-l folosești.

Protecția Clientului

Ce are la bază?

Gândește-te în felul următor.

În momentul în care se pune o tranzacție pe masă indiferent pe ce, una dintre părți întotdeauna își va asuma cel mai mare risc.

Gândește-te că tu vrei să cumperi ceva de la mine și dai banii dinainte ca eu să-ți livrez.

Cine și-a asumat cel mai mare risc aici?

Întrebarea mea este următoarea:

Cum preiau eu riscul și frica clientului asupra mea 100 %?

Prin garanție.

Cum spuneau cei de la Domino: ”Pizza fierbinte și proaspătă în 30 de minute sau mai puțin, ori este gratis.”

Iată garanția.

La fel cum am zis și eu pe site-ul meu pentru părinți:

”Țelul meu cu acest program online este să îți ofer informație valoroasă și de calitate care să te ajute dacă este folosită. Dar acest lucru doar tu îl poți decide. De aceea, îți ofer 200 % garanție. Dacă din orice motiv (sau fără motiv) crezi că informațiile din materialele achiziționate nu sunt bune pentru tine, sună-mă personal sau scrie-mi un email și îți vei primi banii înapoi 100 %. Pe lângă aceasta, poți să păstrezi și materialul achiziționat (încă 100%). De ce? Pentru că sunt încrezător în produsele noastre. Cumpără fără griji! Riscul îl preiau eu 100 %!”

Dacă tu știi că oferi lucruri de valoare și nu păcălești omul, ce șanse sunt ca cineva să îți ceară banii înapoi?

Tu știi clar că sunt aproape de zero pentru că tu îi dai valoare omului respectiv.

Când știu că sunt setat pe a da maximum, pe a ajuta la acest nivel și știi că produsele și serviciile tale au rezultate, nu se mai pune problema de a pierde.

Mult succes în viață și în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici