Măsurători, Statistici și Trenduri

Te ajută să te poziționezi fie că lucrurile merg, fie că nu.

Dacă nu merg, ai nevoie de cifre pentru a ști unde nu merg, ce trebuie să modifici și în ce trebuie să investești în afacere pentru a o crește, iar dacă lucrurile merg și nu ai măsurători, nu vei ști cum să duci afacerea controlat la următorul nivel.

Dacă vei măsura, vei ști clar cum funcționează, ai niște medii și poți da drumul la o nouă lansare sau un nou proiect și poți face și anumite calcule.

Există anumite magazine virtuale care au baze de date de sute de mii de oameni.

Datorită măsurătorilor pe care le au, își pot da seama dacă, în anumite campanii de genul Black Friday, pot să dea un BMW cadou sau nu, ținând cont de mediile de vânzare din anii anteriori.

Datorită măsurătorilor, acele magazine virtuale știu că au o mare de oameni de un anumit număr cu care au creat un raport de-a lungul timpului, care au cumpărat de-a lungul timpului, care au încredere în ele și știu clar că vor vinde de aproximativ x sumă.

Și dacă știu asta, știu clar că și pot investi în acel BMW pe care să-l dea cadou și să-l folosească ca și value magnet ca să atragă și mai mulți oameni în afacere și să vândă și mai mult.

Cifrele și măsurătorile sunt cele care ne ajută.

Am aici un exemplu pentru a vedea cum putem să ne jucăm cu cifrele.

Măsurători

În ANUL 1, avem o mie de contacte sau de vizite, rata de conversie este de 1 %, asta înseamnă că am zece clienți pe an care îmi cumpără o singură dată pe o valoare medie de 100 de euro, asta înseamnă 1000 de euro cifră de afaceri, iar marja de profit este de 20 %.

Asta înseamnă că profitul meu este de 200 de euro.

În primul tabel, am făcut o estimare.

Să presupunem că creștem numărul de contacte sau de conversie cu 50 %, rata de conversie  cu 10 %, tranzacțiile cu 10, media de vânzare cu 10 și marja de profit cu 10.

Dacă ne uităm la ANUL 2, datorită tehnicilor pe care le aplic o să văd că am 16,5 clienți, tranzacția a crescut cu 10 %, iar cifra de afaceri cu 100 %.

Pentru că eu am crescut toate aceste elemente, cifra mea de afaceri s-a dublat, menținând cam aceleași rate de conversie sau crescându-le cu 10 %.

Dacă aplici creșterea doar la un element din Sales Funnel, o să ai o creștere liniară, dar dacă aplici la toate elementele o mică îmbunătățire, vei avea o creștere exponențială.

În momentul în care ai cifrele și îți faci măsurătorile pe Sales Funnel, pe campanii, știi ce se întâmplă, iar în acel moment, ai practic la dispoziție toate datele prin care poți să ”printezi” banii.

Am fost într-o afacere care avea un soft personalizat, făcut pe nevoile afacerii unde măsurau toate aceste aspecte.

Ei știau clar că dacă fac o campanie într-un loc, la cât să se aștepte să câștige sau câți oameni pot să convertescă.

Se creează niște medii, iar tu în cifrele respective poți să-ți faci niște calcule, poți să-ți permiți să investești un milion de euro în reclame pentru că știi că după vei scoate 7 pentru că acesta este trend-ul.

EXERCIȚIU:

Scrie ce acțiune imediată vei întreprinde cu privire la crearea de statistici, măsurători și rapoarte în afacerea ta care să îți ofere claritate cu privire la evoluția afacerii.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Acum că știi toate aceste lucruri, ce acțiune imediată dorești să întreprinzi ca să ai așa ceva?

Pentru mai multe strategii și metode de sistematizare eficientă a afacerii urmărește și Cum sa iti Construiesti o Afacere Durabila si Profitabila prin Sistematizare si Automatizare.

Mult succes în viață și în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici