MARKETING ONLINE pentru AFACERI – 10 ELEMENTE pe care trebuie să le aplici pentru un MARKETING ONLINE de SUCCES. Partea a II-a

...Continuare din Partea I...

#6: “Hrănește-i, Ajută-i și Incurajează-i”

Hrănește-le foamea de informație, ajută-i să înțeleagă și încurajează-i să acționeze

Internetul este plin de informație, în fiecare minut se pun milioane de noi articole cu informație.

Cu toate acestea, consumatorii de internet, sunt flămânzi după informație.

Dacă ai folosit conținut strategic pentru ca vizitatorii tăi să facă anumite acțiuni, acum trebuie sa faci follow up.

Aceasta este ceea ce noi, marketerii, numim: "educă-ți și hrănește-ți lista".

marketing online
marketing online

Câți oameni vor cumpăra produsele și/sau serviciile tale de prima dată când îți vizitează website-ul tău? Răspunsul este simplu: nu prea mulți— daca va fi vreunul…

Ceea ce vei face cu acești prospecți – îi vei hrăni cu informație de valoare, îi vei ajuta să înțeleagă și să acționeze și toate acestea le poți face prin email marketing.

Alimentând lista, înseamnă că trimiți conținut orientat pe rezolvarea problemelor clienților tăi.

Scopul este de a deveni, în timp, cunoscut, o autoritate în domeniul tău.

ACEASTĂ STRATEGIE FUNCȚIONEAZĂ.

De exemplu, acum tu ai ajuns să citești aceste randuri trecând printr-un astfel de proces. Nu-i așa?

Pentru mine ești un prospect, o persoană foarte importantă care mai devreme sau mai târziu este posibil să devii clientul meu, dacă primești îndeajuns valoare și produsele și/sau serviciile mele îți rezolvă una sau mai multe probleme.

#7: SEO - Search Engine Optimization

Search Engine Optimization – Optimizare Pentru Motoarele de Căutare

Iată ceea ce trebuie să reții: SEO nu este greu.

În schimb SEO consumă destul de mult timp.

Nu este nevoie să studiezi prea mult ca să îți dai seama.

marketing online

Când te vei gândi la SEO, amintește-ți următoarele:

~ Google și toate motoarele de căutare își doresc să-și servească utilizatorii, căutatorii, în cel mai bun, rapid și ușor mod posibil, oferindu-le exact ceea ce caută  (REZULTATE de CALITATE).

marketing online

Oferă informație de valoare pe website-ul tău în acest fel și Google te va ridica în rezultatele căutarilor.

Atenție! Păcălește-l pe Google și te va face să devii invizibil pe net…

~ Găsește cuvinte-cheie care să se potrivească perfect cu afacerea ta și începe să lucrezi cu ele.

~ Construiește conținut în jurul acestor termeni de căutare și fă să afle cât mai mulți oameni de asta.

Să câștigi primele poziții în Google este o luptă și consumă timp, dar cu strategie și conținut de valoare, vei reuși.

marketing online

Cât de repede o să urci în Google, depinde de o mulțime de factori printre care câțiva sunt:

1. Cât de puternică este competiția ta.

2. Calitatea conținutului de pe website-ul tău.

3. Adâncimea website-ului tău și cât timp petrec oamenii pe el.

4. Numărul și calitatea backlink-urilor (linkurilor de întoarcere pe site-ul tău) –alias SEO Off Site

5. SEO On Site și un cod sursă curat. Etc.

Dacă cauți pe blog la mine, vei găsi un video în care îți explic detaliat principiile SEO On Site și Off Site, precum și studii de caz cu rezultate foarte frumoase.

#8: “Fă-l pe Google Fericit”

Să nu ne învârtim în jurul cozii: Google conduce căutarile pe internet.

Dacă vrei mai mult trafic și mai multe vânzări, trebuie să te clasifici cât mai bine în pagina de căutare Google.

marketing online

Aceasta include SEO și optimizarea cuvintelor-cheie, dar există mai multe lucruri pe care le poți face pentru a îmbunătăți calitatea site-ului tău în Google.

Pentru a-ți îmbunătăți timpul de încărcare al paginii, scrie corect codul HTML, comprimă sau

redimensionează fișierele cu imagini și profită de plugin-urile de caching (memorare), dacă site-ul tău rulează pe un sistem de management de conținut.

Asigură-te că folosești Google Webmaster tools și Google Analytics.

Daca nu ești listat local pe Google, înscrie-te.

#9: Cum Funcționează cu Adevărat

Cum convingi vizitatorii să cheltuiască bani pe produsele și serviciile tale?

marketing online

Răspunsul este crearea unei strategii excelente de marketing care este foarte bine realizată.

Conștientizează efortul, gândirea și strategia din spatele construirii unei campanii și strategii excelente de marketing.

Cel mai important lucru este să ai un plan concret pe hârtie în care fiecare pas

pe care trebuie să-l faci, fiecare pagină pe care o vei construi, fiecare conținut, fiecare acțiune să existe în acel plan și să ȘTII DE CE FACI CEEA CE FACI ÎN FELUL ÎN CARE FACI.

Apoi, testează, măsoară rezultatele, analizează, îmbunătățește și testează iarăși.

Cele mai de succes campanii online de marketing nu au început ca strategii excelente de marketing, deci a fost nevoie de testare continuă și îmbunătățire a strategiei.

Crearea unui marketing invizibil este un proiect de lungă durată.

Nu este ceva ce îl “pui sus” într-o zi și ai terminat.

Marketingul de succes se creează prin testare, re-testare și testatare din nou.

marketing online

Cel mai bun marketing online nu arată deloc ca marketingul. Este aspectul plăcut al site-ului, pare ușor, atât de ușor, încât foarte greu observi- dacă nu cumva nu observi deloc.

#10: Extinde-ți Cercul de Influență

Ultimul element pe care îl prezint in acest articol este legat de rețelele sociale.

Întregul scop al strategiei tale pe rețelele sociale, trebuie să fie acela de a aduce oameni pe site-ul tău și de a-ți extinde cercul de influență.

Foloșeste rețelele sociale pentru a comunica, pentru a oferi valoare și pentru a aduce vizitatori pe site-ul tău, dar ține minte, toate aceste acțiuni în rețelele sociale, trebuie să facă parte dintr-un PLAN STRATEGIC,

marketing online

iar website-ul tău, trebuie să fie pregătit așa cum am explicat în primele elemente prezentate în acest articol…

Greșeala numarul 1 pe care o văd la proprietarii de afaceri, este că aceștia petrec prea mult timp pe rețelele sociale, atunci cand vine vorba despre marketing online.

Dacă îți petreci toată ziua pe Twitter și Facebook, cât de mult timp petreci pe site-ul tău?

marketing online

Este posibil să fii atras să petreci mai mult timp, decât este necesar, pe rețelele sociale, văzând marketerii care postează zilnic și sunt prezenți “aproape non stop” pe rețelele sociale – dar nu te lăsa păcălit de acest aspect, pentru că în spatele a ceea ce vezi, există strategie, un sistem și multă automatizare.

Timpul tău trebuie să fie folosit scriind articole pe bloguri, creând video-uri și conținut strategic pentru site-ul afacerii tale.

Folosește rețelele sociale pentru a răspandi mesajul.

Actualizarea Twitter-ului, Facebook-ului și a altor conturi trebuie să fie facută prin intermediul unei aplicații (precum hootsuite) pentru a putea salva din timp.

Concentrează-te asupra afacerii tale și lasă rețelele sociale să răspândească mesajele tale.

Pentru a primi gratuit analiza video pt. website-ului tău, intră pe https://esod.ro/analiza-web-video.

Mai multe despre marketing online și offline găsești aici.

Te salut! Mult succes în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici