Cum Sa Scrii Repede Si Usor Articole, Rapoarte si Postari care VAND!
Cum Sa Scrii Repede Si Usor Articole, Rapoarte si Postari care VAND!
Inainte sa iti arat cum sa vinzi folosind articole scrise – hai sa facem ceva ce competitia ta ignora si nu stie.
Hai sa iti arat cum sa scrii in asa fel incat ceea ce scrii sa…
Fie Devorat de Cititori!
Analizeaza cu atentie aceasta pagina, de exemplu.
Ignora mesajul pentru un minut si observa cum o “simt” ochi tai?!
Dupa cum vezi – este foarte usor de citit.
Atrage instant atentia. Are propozitii scurte si cel mai tare dintre toate …
Contine Paragrafe Scurte!
Si asta este foarte important pentru ca atunci cand ochiul “scaneaza” pagina, creerul tau “striga” asa: “Articolul asta este super usor de citit!”
Si ceea ce decide instant creerul tau este – sa continue sa citeasca.
O alta chestie faina la acest articol este ca spune doua povesti in acelasi timp.
Cum?
Simplu.
Aceste “Sub-Titluri” Spun O Poveste Chiar Ele!
Incearca!.
Fa scroll sus, la inceput, foarte repede si doar citeste Sub-Titlurile articolului.
Doar prin citirea sub-titlurilor iti vei face “o imagine” (o idee clara) despre ce este vorba in acest articol – doar printr-o simpla scanare… fara sa fie nevoie sa citesti tot textul.
Aceasta este o tehnica foarte cunoscuta doar de super-expertii in copyright!
Motivul este important pentru ca
Toţi Oamenii “Frunzăresc” (scaneaza în grabă) Pagina Înainte Să Primească Okey-ul si Angajamentul de la Creier Pentru A Citi Tot!
Acest comportament este perfect normal si natural.
Si care este primul lucru care sare in evidenta pentru un “creier care scaneaza”?
Sigur, ai ghicit! 🙂 Sunt titlurile si sub-titlurile.
Ce se intampla, de fapt este ca
Aceste Sub-Titluri “Vând” Creierului Idea Ca Trebuie Sa Citeasca Tot Articolul, Toata Pagina!
Super tare, nu-i asa?
Observi ce ușor este de citit?
Și doar daca scanezi aceasta pagina – garantat îți faci o idee clară despre ce este vorba.
Uite un alt lucru interesant despre acest articol.
De fapt acest articol nu este “despre cum sa scrii articole”!
De fapt,
Acest Articol Este Despre TINE!
Si daca este sa gandim specific este de fapt despre cum poti tu sa influentezi cat mai multi oameni sa actioneze in directia dorita de tine, prin scrierea de articole – usor de citit!
Pana la urma, daca oamenii nu citesc tot ceea ce ai scris, cum pot ei sa afle despre toate beneficiile pe care tu le oferi?
Deci, acum, ca stii cum sa faci oamenii sa iti citeasca usor articolele, hai sa iti arat
5 Modalitati Prin Care Sa Iti Influentezi Cititorii Sa Actioneze Si Sa Faci Mai Multe Vanzari
1. Frimul lucri este sa te asiguri ca totul este despre…Ei, CITITORII TAI!
Conștientizează asta – indiferent cat de mult ne dorim noi ca ei sa fie fascinați de noi, de povestea noastra si de “chestiile” pe care noi le vindem, în realitate lor nu le pasa de asta!
Lor le pasa DOAR DE EI ÎNȘIȘI – deci tot ceea ce scrii trebuie, ca intotdeauna, sa fie concentrat pe “cum ii ajuta pe Ei”concret si specific!
2. Chiar si ma important decat “Ei” sunt rezultatele LOR. Ei doresc rezultate!
De exemplu, daca acest articol ar fi fost doar despre MINE si cat de tare, de mare si de experimentat sunt eu in a scrie articole, ai fi parasit pagina instant, corect? 😉
Dar dacă l-as fi scris despre TINE si cum trebuie TU sa scrii articole persuasive, poate ca ai fi citit o parte din pagina … dar pană la urma ai fi părăsit pagina pentru ca stii deja că este nevoie sa scrii articole persuasive.
Dar se pare ca esti încă aici 🙂 si citesti pentru un singur motiv: Vorbim aici despre REZULTATELE PE CARE ȚI LE DOREȘTI!
In acest caz, discutam despre cum sa influentezi oamenii prin crearea de continut text.
Facand astfel vei avea mai multe VANZARI și vanzarile aduc BANI.
Si probabil de asta citesti, corect?
3. Foloseste cuvintele magice (sigur adaptate la ceea ce scrii): “si tu poti…”.
Toti “expertii” o sa iti spuna ca atunci cand vine vremea sa vorbesti despre produsele tale, trebuie sa scoti in evidenta si sa vorbesti despre beneficii si caracteristici.
NU ii asculta!
Daca doresti cu adevarat sa vinzi – este nevoie sa explici cum beneficiile produselor sau serviciilor tale aduc/materializează rezultatele pe care si le doresc cititorii tai.
Fraza magica “si tu poti…” este perfecta aici.
Uite aici un exemplu.
Sa spunem ca vinzi un curs de copywriting, si le oferi un “swipe file” – un document cu idei, exemple, studii, template-uri etc..
Acum, un incepator ar spune ceva de genul:
“Cursul CopyrighterulPerfect vine la pachet cu un “swipe file” in care vezi exemple de reclame de succes! (Caracteristica).
Aceste reclame sun unele din cele mai tari si mai de scucces pe care le-am scris si folosit eu – pentru tine am parcurs cu atenție fiecare anunț și am evidențiat toate combinațiile de „cuvinte cheie” conținute în fiecare. Acest lucru te va ajuta să vezi cu ușurință modul în care sunt combinate cuvintele și frazele puternice pentru a scrie reclame de succes! (Beneficiu.)”
Abordarea de mai sus este BUNICICĂ … dar hai sa folosim cuvintele magice. Hai sa rescriem ultima fraza.
Vom face focus pe două dintre rezultatele dorite de prospectul nostru:
Cresterea ratei de răspuns și copywriting usor:
„Acest lucru vă permite să identificați cu ușurință cuvintele cheie puternice și frazele de vânzare, astfel încât tu să le poți insera rapid în oricare dintre reclamele tale pentru a testa rapid creșterea ratei de răspuns. <–BENEFICIU DEDUS DIN REZULTAT.
Acest lucru face ca întregul proces de scriere a propriilor reclame să fie mult mai ușor. Fiecare anunț din fișierul swipe conține o analiză completă a modului în care a fost utilizat și ce l-a făcut să funcționeze cu succes … astfel încât tu să poți selecta ce ai nevoie ușor și aproape instantaneu și să găsești anunțul cel mai potrivit pt. situația ta specifică de marketing și să faci reclame personalizate si de succs într-o fracțiune din timpul pe care il foloseai până acum. ” <- BENEFICIU DEDUS DIN REZULTAT
Vezi diferenta?
Simplu.
4. Adresează scepticismului direct și fără ocolișuri.
Majoritatea oamenilor încearcă să treacă peste asta. Ignorarea faptului ca oamenii sunt sceptici este un mod sigur de a reduce răspunsul și de a elimina încrederea, deoarece este ca și cum ai încerca să ignori un elefant uriaș din cameră.
Știm amândoi că este acolo și dacă te prefaci că este invizibil, arătați ca un idiot.
Cea mai bună abordare este „s-ar putea să vă întrebați…”.
Și funcționează cam așa: În primul rând, identifica principala zonă a scepticismului.
În acest exemplu, să presupunem că vinzi un curs de atragere de prospecti calificați … și prospectul tau crede că va fi prea greu din perspectiva „tehnologiei” și ca nu va fi in stare sa o faca.
Următorul pas este abordarea directă a acestei obiecții, imbracand-o într-o întrebare pe care ar putea să o aibă.
Asa:
“Probabil ca va intrebati cum o sa faceti sa setati toate mecanismele necesare si ce software este cel mai bun pentru a avea rezultate?”
Acum este timpul sa raspundem la aceasta intrebare folosind o metoda clasica si anume “ce simți, am simțit, am găsit.”
Se foloseste cam asa:
“ Stiu exact cum te simți. De fapt, la fel m-am simțit și eu cand am început. Am trecut printr-un proces de învățare, necesar, dar destul de brutal. De fapt cred ca a fost mult mai greu decat își pot imagina majoritatea, dar asta până nu demult… pentru ca, acum cateva luni, am găsit un mod simplu de a seta și pune la punct sistemul de colectare a prospectilor care este 100% “techfree”! Adică, trebuie doar sa știi ce doresti si sa stii sa folosesti un mouse (click, click..)
După ce am descoperit acest mod am fost capabil sa imi creez totul singur, într-o dupa-amiaza – a fost chiar foarte ușor. Pașii sunt foarte intuitivi si nu ai manuale de instrucțiuni de citit! Nu a fost nevoie să instalez vreun software si nici sa programez ceva … iar cand ma gandesc la asta pot spune ca a fost chiar distractiv!”
5. Apoi spune-le (scrie) ce trebuie sa facă în continuare
Tot ceea ce publici sau scrii trebuie sa aiba un rezultat final, pe care-l dorești – de care beneficiază in primul rand cititorul si nu in ultimul rand tu. Poate fi sa vinzi ceva. Poate fi sa ii indemni sa faca opt-in sau sa ceara o oferta, sau poate doar dorești sa ii faci sa lase un comentariu, un “like” pe social media sau sa faca “share” la prieteni.
Orice ar fi – trebuie concret și specific să le spui CE SA FACA și DE CE.
Îți mulțumesc pentru lectura!
Cu respect,
Bogdan Ilie 😉
– daca ai nevoie de ceva ajutor,
ma poti suna pe 0749.369.541
P.S. Întotdeauna sa incluzi un P.S. …Chiar și atunci cand scrii un articol sau un raport..
Uite aici de ce.
Majoritatea oamenilor fac scroll pana la finalul articolului inainte de a se apuca sa citeasca tot.
…Si PS-ul este locul cel mai potrivit sa subliniezi subiectul principalul din cea ce doresti sa le transmiti.
In cazul in care esti o persoana, ca si mine, 🙂 care face scroll pana la P.S. inainte de a citi toata pagina, uite despre ce este vorba in acest articol:
- O modalitate foarte eficienta prin care sa faci oamenii sa iti citeasca articolele.
- Cinci modalitati prin care sa iti influentezi cititorii in timp ce ii ajuti cu adevarat.