Cum îți poziționezi un mesaj de vânzare ca într-adevăr să vândă

Există un concept care se numește Content, Content, Pitch, Content.

Asta înseamnă în traducere brută conținut de valoare, conținut de valoare, mesaj de vânzare, conținut de valoare.

Vom analiza pe diagrama următoare cum funcționează.

mesaj de vânzare

În ziua 1 îi dau efectiv prospectului toate detaliile cum să facă site-ul.

Aici poți să ai în prealabil o înțelegere cu un provider care vinde nume de domenii și îi dai link cu codul tău de afiliere de la providerul de unde ți-ai cumpărat tu, de exemplu numele domeniului, sub video-ul tău de prezentare.

Pe lângă faptul că îi dai valoare clientului, primești și comisionul de afiliat de la provider, pe baza unei înțelegeri în prealabil.

Sau dacă e nevoie de bannere, la fel pot să lucrezi prin recomandare prin proces de afiliere.

În ziua a doua, îi explic pasul 2, să meargă la MailChimp, să-și facă un cont și la fel poți să colaborezi cu ei prin afiliere.

În acest fel îi acord valoare și câștig prin afiliere.

În ziua 3, îi spun ”Dacă ce am făcut e valoros pentru tine și ai pus în practică, cu siguranță ceea ce am în training-ul live o să fie și mai valoros pentru tine.” Îi spui beneficiile și dacă ia decizia rapid îi oferi și bonusul 1.

Dacă vrea, îi dai linkul de înregistrare, iar dacă nu, trece la ziua următoare de conținut.

După care vine iar partea de vânzare.

Îi spui ”M-am mai gândit și dacă vii la acel seminar al meu și știi că este valoros, mai vin cu bonus 1 plus bonus 2.”

Nu vin doar și îi spun să cumpere de la mine, ci îi dau plus valoare, iar decizia este a lui dacă vrea sau nu să cumpere.

Poate să accepte să vină sau să urmărească în continuare seria.

După care vine content 4, conform pașilor stabiliți inițial, iar la sfârșit îi dau bonus 1 + bonus 2 + bonus 3, plus tot ce i-am arătat, dacă va cumpăra produsul.

Gândește-te la tine cum ai fi procedat dacă ai fi trecut printr-o astfel de serie, printr-o astfel de strategie.

Un om este născut să-și dorească binele și dacă tu i-l oferi, mai devreme sau mai târziu, se va întoarce.

Pentru mai multe idei de marketing strategic și vânzări, te rog să vizitezi și e-shop-ul.

Mult succes în viață și în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici