Cum îmi creez un avantaj de vânzare?

Cum facem dacă tu și eu vindem același produs? Cum pot să am eu un avantaj de vânzare?

avantaj de vânzareHai să abordăm o perspectivă concretă.

Avem același produs deja servit de mine pe piață.

Acel produs satisface 100% nevoia clienților? Asta din punctulde vedere al produsului, al garanției, al livrării, al post-garanției, al buyback-ului.

Primul lucru pe care ar trebui să-l faci este să cumperi produsul de la concurență și să vezi cum ești tratat.

Testează concurența, sună-i să vezi cum îți rezolvă problemele legate de produs, fă un sondaj pe piață.

Poți să lucrezi  la nivel producție, de brand, de preț, imagine, la absolut orice.

Gândește-te de ce există oameni care cumpără un anumit fel de produs și de ce există oameni care cumpără același produs, dar puțin diferit.

De ce sunt oameni care cumpără BMW 740i și unii care cumpără Rolls Royce Phantom? Mai ales că BMW deține Rolls Royce?

Vino și pune-ți întrebarea în felul următor, cum aș putea să fac un produs ”mai premium, în ghilimele pentru că nu există grad de comparație,  decât ceea ce este acum pe piață și să satisfac importanța de sine din cele șase nevoi de care vorbeam mai devreme.

Totul depinde  de viziunea ta, de capacitatea ta, de posibilitatea ta și de dorința ta de a penetra piața într-un anumit fel.

Tu cum îți creezi un avantaj de vânzare?

Nu ezita să afli mai multe despre strategii de marketing urmărind ”Cum să Gândești Strategic în Afaceri. Despre Sisteme, Vânzări și Profit.” disponibil în variantă MP3 aici și PDF aici.

Mult succes în viață și în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici