Cum convertesc vizitatorii unui site în clienți?

Elemente de care trebuie să ții cont

Cum pot transforma vizitatorii site-ului meu în clienți ai companiei având în vedere specificul de vânzare de produse?

clienți

În primul rând trebuie să faci avatarul ideal al unui astfel de potențial client pentru tine, apoi există niște elemente principale pe care trebuie să le pui pe un website.

Un headline este important, este un titlu de pagină care este scris în așa fel încât întâmpină o anumită problemă cu o soluție pentru client.

 

În acest mod nu faci decât să-i atragi atenția omului respectiv.

Îți este familiar conceptul de AIDA?

Atenție, Interes, Dorință, Acțiune.

Acestea sunt elementele pe care trebuie să le aibă un website.

Cu headline-ul respectiv îți atrag atenția în funcție de profilul tău.

Îți stârnesc interesul dându-ți mai multe detalii.

Ca să îți invoc dorința, va trebui să-ți fac o ofertă irezistibilă (cum procedează, de exemplu Groupon).

Apoi, pentru a acționa, ai nevoie de o chemare la acțiune (call to action).

Aceasta e modalitatea în care transformi vizitatorii unui site din prospecți în clienți.

După același principiu, AIDA, se procedează și offline.

O întrebare

Am fost întrebat într-un seminar dacă am un exemplu de strategie completă de vânzare prin politici de marketing succesive pentru vânzarea unui produs sau serviciu.

Răspunsul meu a fost că o campanie strategică de marketing este o serie de procese. Poți să faci astfel de campanii în astfel de procese.

Identifici pilonii principali prin care un om sau un vizitator trebuie să treacă pentru a ajunge clientul tău și la fiecare nivel în parte identifici acțiuni și decizii care trebuie luate pentru a conduce omul respectiv pe tot drumul acesta până la a deveni clientul tău.

Cheia aici este în campaniile de marketing, indiferent dacă sunt online, offline, sau o combinație.

Mai multe informații care te pot ajuta să te dezvolți pe partea de marketing strategic găsești aici în variantă MP3 și aici în variantă PDF.

Mult succes în viață și în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici