fbpx

Infusionsoft – Cum se masoara si cum urmaresti rezultatele campaniilor de marketing

Infusionsoft - de ce am ales eu sa-l folosesc, cu ce ma ajuta si de ce am dorit sa devin expert Infusionsoft?

Te salut, sunt Bogdan

Daca te gandesti sa achizitionezi Infusionsoft si sa iti automatizezi marketingul si vanzarile atunci cred ca acest articol te va ajuta sa iei o decizie importanta.

Dupa cum probabil stii, daca ai fost la seminarile mele sau ai cumparat cursul meu - unele dintre cele mai importante activitati pe care le poti face atunci cand incepi campanii de marketing sunt planificarea strategica, chiar de la inceput si masurarea continua a rezultatelor campaniei de marketing, in timpul campaniei si pana la finalul acesteia.

Unealta si aplicatia principala pe care eu o folosesc pentru a planifica, automatiza, executa si masura eficient rezultatele campaniilor mele de marketing este Infusionsoft.

Planificarea este la fel ca si proiectul unei case.

Bineinteles ca poti sa te apuci sa faci o casa si fara proiect, doar ca muncind neplanificat va fi stresant, consumul de energie si resurse va fi mult mai mare, costurile la fel si calitatea constructiei va avea de suferit, sa nu mai vorbim de durabilitate;

imagineaza-ti ce se poate intampla daca ai incepe sa construiesti o casa fara proiect/plan cu o echipa de muncitori care pe la 35% gata - ar pleca si ar lasa totul balta... 🙂 . Cine ar fi in stare si cum ar face sa explice noilor muncitori unde au ramas, ce este nevoie sa termine prima data s.a.m.d.?

La fel de importante sunt materialele pe care le folosesti - pe ce si cum iti construiesti fundatia casei (afacerii tale). Incepand cu anul 2011, am testat si folosit tot felul de solutii de automatizare a marketingului si a vanzarilor, diferite solutii CRM si diferite solutii de task management precum si procesare a comenzilor pe internet si

dupa toti acesti ani de teste si incercari am lasat totul la o parte si am ales sa folosesc Infusionsoft.

Sunt foarte multe motive pentru care dupa "ce gusti" Infusionsoft nu iti mai vine sa te intorci la nici o alta solutie de automatizare a marketingului si automatizare a vanzarilor de pe piata. Cel putin cand vine vorba de solutii dedicate small business.

In doua propozitii - iata ce este Infusionsoft:

"Infusionsoft este o solutie/software completa de automatizare a vanzarilor si a marketingului pentru small business - combinata cu CRM (customer relations management), email marketing, captare de leaduri (prospecti) si e-commerce."

Daca inainte de a folosi Infusionsoft, foloseam 3 sau 4 software-uri sa pot sa imi automatizez vanzarile si marketingul si foloseam de patru, cinci ori mai mult timp si energie - acum am totul intr-o singura platforma si este totul foarte organizat si simplu de setat si urmarit cu infusionsoft.

Ei bine iata mai jos cum incep eu sa planific si sa proiectez pentru mine si pentru clientii mei...

Folosesc doua "unelte". La biroul de acasa am un white-board pe perete - acolo incep sa imi pun mintea pe hartie (vorbesc despre aceasta tehnica si in cursul video) si iese ceva de genul a ceea ce vezi in aceste poze.

O a doua varianta de planificare pe care o folosesc este online. Pe aceasta o folosesc de obicei la clienti pentru ca nu avem white-board. 🙂

Sigur si la mine, dupa ce pun totul pe white-board, trec apoi planul intr-un proiect online pentru a fi la indemana, pentru pastrare si folosire ulterioara si pentru imbunatatirea si crearea de versiuni viitoare pentru campanii viitoare.

In loc de white-board poti folosi hartie si creion - avantajul white-boardului este ca poti foarte usor sa stergi, sa corectezi, sa vii cu o noua varianta etc.

Dupa ce termin de planificat campania sau proiectul, abia apoi trec la construirea ei in softurile de marketing automation, sales automation si customer relationship management pe care le folosesc. (in cursul meu pe format dvd dedicat antreprenorilor si proprietarilor de afaceri am lectii video special dedicate acestor softuri precum si metodelor si pasilor de urmat in planificare si construire...)

Cum arata o campanie de marketing gata construita in aceste aplicatii? Iata mai jos un print screen:

export (1)

La prima vedere este simplu - nu? 🙂

Ceea ce vezi tu este doar suprafata pentru ca in spatele fiecarui element din aceasta campanie sunt alte actiuni si secvente automate - de la emailuri, la taskuri care sunt create automat pentru angajati cum ar fi sa dea un telefon, sa creeze o factura, sa organizeze o intalnire, sa trimita prin posta un produs s.a.m.d

 

Aceste aplicatii creaza sarcini si pentru mine - daca eu mai joc un rol activ intr-o astfel de campanie. Iar toate acestea se fac in mod automatizat si in functie de comportamentul individual al fiecarui vizitator, prospect sau client in parte care este implicat intr-o astfel de campanie.

Dupa ce dau drumul la campanie, printre altele, asa cum am scris mai sus - urmeaza faza de

masurare, raportare, observare a trendului si analiza in Infusionsoft.

Prin masurarea si analiza rapoartelor in timpul real si in timpul intregii campanii poti sa vezi cat de bine merge, cat de profitabila este, care este sursa de trafic ce converteste cel mai bine si poti veni cu imbunatatiri, cu modificari etc.

Aceasta activitate pot spune ca este una dintre cele mai importante activitati din timpul derularii unei campanii. A avea uneltele necesare cu care sa masori activitatea dintr-o campanie de marketing, poate face diferenta intre a pierde bani si a castiga bani.

Mai jos iti arat doar o mica portiune a unei campanii recente si a cifrelor din anumite parti ale campaniei. Ceea ce vezi tu marcat cu cifre sunt de fapt oameni in diferitele faze ale campaniei de marketing... 🙂

sales-marketing-campaign

Dupa cum poti vedea stiu exact cati oameni am in fiecare faza a campaniei, stiu cate taskuri au fost create, pot da click pe ele si pot vedea in detaliu cine este acolo, ce taskuri sunt in lista, pentru ce angajat au fost create aceste sarcini si multe alte detalii importante pentru a conduce catre succes si profit campania de marketing.

Daca doresti sa Vezi un DEMO Infusionsoft si care sunt toate beneficiile Infusionsoft - APASA AICI.

VIDEO privat cu DEMO in interiorul contului meu InfusionSoft

 

Daca doresti sa primesti parola la acest VIDEO privat cu DEMO in interiorul contului meu InfusionSoft - te rog sa ma suni pe mobilul meu pesonal 0749.369.541 si dupa ce discutam putin iti voi oferi parola cu drag. 🙂

Pot scrie zile intregi despre Infusionsoft si despre ajutorul incredibil de mare pe care mi-l ofera sa automatizez, sa sistematizez si sa-mi conduc campaniile de marketing. Dar hai sa nu lungim prea mult acest articol de blog 🙂 si sa il inchidem aici.

Oricum daca si tie ti se pare interesant si valoros sa ai astfel de unelte la indemana si doresti sa afli mai multe despre aceste metode si strategii poti alege una din cele cateva variante de mai jos:

sau

  • poti sa-mi dai un telefon pe 0749.369.541 sa discutam despre Infusionsoft si daca vei dori sa te ajut sa il implementezi in afacerea ta pentru a-ti automatiza vanzarile si marketingul.

Oricare ar fi decizia ta - iti urez Mult Success in Afaceri!

bogdan-stamp-bw

 

 

consultant infusionsoft Romania 

[ Te invit la WEBINAR GRATUIT! ]

Cum să folosești eficient un website și internetul să-ți atragi mai mulți clienți și să vinzi mai mult!

 

Te rog sa completezi acest formular si sa imi spui care este prenumele tau (cum îți spun prietenii ☺ ) si pe ce adresa de email sa-ți trimit linkul de acces la Webinar.

* pentru a participa la Webinar va fi necesar sa dai click pe linkul din email ...

Ma ajuti cu un Share te rog? Multumesc! ;-)
Call Now Button
X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici

Deschide WhatsApp
1
Întreabă-mă aici pe WhatsApp
Salut, Bogdan sunt. Daca pot sa-ti fiu de folos sau doresti sa discutam despre ceva concret, scrie-mi aici pe WhatsApp.
Powered by