Ce ai face dacă ar fi să fii plătit DOAR atunci când clientul tău are rezultate?

O întrebare care îmi place mie foarte tare este ce ai face dacă ar fi să fii plătit DOAR atunci când clientul tău are rezultate?

Sau cum ar fi dacă clientul tău ar plăti produsul sau serviciul tău doar după ce l-a consumat?

Cum crezi că ar fi, de exemplu, un training sau un seminar unde să spun ”veniți la seminar, uite despre ce vorbim, la ce vă ajută, uite cât costă, dar nu plătiți decât după ce veniți în seminar, stați două zile, consumați tot ce se consumă acolo și la ieșire dacă doriți factură și să plătiți, e bine, dacă nu, puteți pleca”?

Ideea este că într-adevăr sunt oameni care doresc și sunt dispuși să investească timp, bani, efort pentru a-și crește afacerea și sunt alții care sunt căutători de comori.

Provocarea este la modul în care îi despart pe unii de alții.

Eu știu că pot să le ofer valoare ambelor grupuri, dar nu vreau să le amestec.

Conform piramidei nevoilor, sunt șase nevoi de bază ale ființei umane:

nevoi de bază
  • Nevoia de Siguranță
  • Nevoia de Nesiguranță sau Varietate
  • Nevoia de Importanță de SINE
  • Nevoia de Conexiune, de Iubire
  • Nevoia de Creștere Continuă
  • Nevoia de Contribuție Dincolo de Sine

Dacă stăm să analizăm, absolut tot ce facem, pe toate planurile vieții noastre, facem pentru a îndeplini una sau mai multe din aceste nevoi.

În momentul în care două sau trei din aceste nevoi sunt îndeplinite, indiferent că e vorba de realizare pozitivă su negativă, se creează dependență de acea activitate, de acel produs, de acel serviciu, de acel om.

Există oameni care își mențin problemele pentru a realiza toate aceste nevoi, sunt alții care se autosabotează pentru că știu ce a mai fost, pe unde au trecut și nu doresc să treacă de un numit prag, se află în zona de confort.

Dacă vrei să vinzi eficient, trebuie să îți pui mesajul tău, copyright-ul tău și să-l treci prin toate aceste elemente și să-i ”demonstrezi” omului că prin produsul și serviciul tău își îndeplinește toate aceste nevoi.

Mai multe soluții pentru dezvoltarea strategică a afacerii găsești aici.

Mult succes în afaceri!

X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici