De ce magazinele de vânzare cu amănuntul sunt pe moarte?!

Sugestie: citeste „printre randuri” – nu toata lumea va pricepe!

Chiar asa – De ce magazinele de vânzare cu amănuntul sunt pe moarte?!

Pai sa n-o lungim si sa luam doar unul din sutele de exemple – exemplul unuia dintre giganti magazinelor de vanzare cu amanuntul din SUA – SEARS.

În 1920, nu exista nici un magazin Sears in America

Apoi, in timp au aparut sute și sute de magazine în întreaga țară.

Până în anul 2020, s-ar putea să nu mai existe nici un magazin Sears!

De ce?

Pai hai sa vedem pe scurt povestea Sears:

In anul 1888 a aparut CATALOGUL SEARS care continea mai multe produse si avea mai multe oferte pentru cumparatori decat oricare alt magazin din America!

Marea majoritate a americanilor traiau la tara si in mici orase – asta se intampla inainte de 1920.

Inainte sa apara Catalogul Sears toate aceste persoane depindeau de agentii de vanzare zonali si locali.

Ideea este ca acesti agenti profitau de situatie – aveau oferta limitata, cereau preturi mari. Dupa ce faceau vanzarea – livrarea produselor era un proces incet si chinuitor…

Apoi datorita INOVATIEI (este unul din secrete) si aparitiei GATALOGULUI GRATUIT SEARS care era trimis prin posta gratuit aproape fiecarei case – fermierii si cei din orasele mici puteau cumpara practic orice

– de la ace de par la case intregi si toate astea din colectia masiva a celor de la Sears – toate la preturi si livrare rezonabile.

Iti suna familiar?

Doar ce ti-am descris modelul de afacere al lui Amazon si Alibaba…. 🙂

De exemplu in 1994 $5000 de dolari investiti in actiuni Amazon ar valora acum $2,5 milioane!

Poate ca te intrebi: „Cum as putea urma si eu acest model de afacere?”

E cam tarziu acum sa faci ceea ce a facut Amazon – dar

inca mai ai timp sa „te urci pe val”si poti sa te folosesti de acest trend si de ceea ce doresc clientii – din ce in ce mai mult si anume sa treci cu afacerea ta pe internet si sa fii un jucator de top pe nisa ta.

Cum sa faci asta?
Sigur, exista o strategie sa poti face asa ceva si trebuie sa tii minte ca totul este un proces (nu se intampla peste noapte)

Tot ce este nevoie e sa-ti cunoaști clienți tai foarte bine și sa folosesti puțină imaginație, dedicare și agitație – avand la baza o strategie de marketing si un plan financiar bine construit.

Nu numai că o astfel de abordare te va face complet unic printre foștii „concurenți”, ci iti si va aduce venituri foarte fruoase si chiar de invidiat de altii. 🙂

Deci, pentru a răspunde la întrebarea inițială, de ce s-ar putea sa nu mai existe magazine Sears în viitor?

R: Nu pentru că Amazon sau Alibaba sunt atât de grozavi sau pentru ca internetul este atât de uimitor, ci pentru că Sears s-a incapatanat sa nu isi exercite nici măcar imaginația de bază și

a persistat într-un model de afacere depasit de vremurile in care traim, în timp ce lumea din jurul lor sa schimbat si continua sa evolueaza!

Exact cum prevestea Eric Hoffer cu multi ani in urma: “In a world of change, the learners shall inherit the earth, while the learned shall find themselves perfectly suited for a world that no longer exists.” (Într-o lume a schimbării, cei dispusi sa invete vor moșteni pământul, în timp ce cei care se cred gata învățați se vor găsi perfect potriviți si echipati pentru o lume care nu mai există.)

  • >>> Nu conteaza unde esti inlume – daca ai de gand sa treci cu businessul tau la urmatorul nivel si sa nu ramai in urma concurentilor – da-mi un tel pe 0749.369.541 sau scrie-mi un email si hai sa trecem la treaba.

URMARESTE ACEST VIDEO PRIVAT SA VEZI, UN MINIM DIN CE REZULTATE SE POT OBTINE PE INTERNET

Vrei un email cand pun pe blog articole cu strategii si metode de marketing?
Daca DA, pe ce adresa sa ti le trimit?

Ma ajuti cu un Share te rog? Multumesc! ;-)

Scrie-mi parerea ta intr-un comentariu.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 
X

Ti-ai uitat parola?

Creaza-ti cont aici

Resetare Parola
Te rog introdu adresa de e-mail. Vei primi o noua parola prin e-mail.